Jag orka inte mer ....


Vill inte vara kvar . haha =)
Just nu känns det lite så . Tiden går verkligen fort men önska jag kunde få sova nu sista veckorna och sen vakna då det är dax , eller hällst efter om det funka?

Dagen har spenderats hos fam hennström , där vi har slöat , eller iaf jag och Ronja (deras hund) Vi har legat i soffan och myst för det mesta. Grabbarna jobba med kaminen och E-M va lika duktig som vanligt =)
Nu på eftermiddagen har jag faktiskt legat och vilat i sängen en stund och just när man håller på somna in så skönt så hör jag hur My försöker ta av sig blöjjan på andra sidan av sängen , så stefan kommer in för att hämta henne, men jag kunde inte somna om då inte så jag klev upp och åt middag och nu ska jag väl börja göra mig klar för att fara på nya äventyr med min vän Sandra.
Blir nog en sen kväll men skönt att det inte är nå dagis i morgon så vi har ingen tid att passa i morgonbitti.

Och på tal om dagis så är jag lite förgrymmad på dom!
My kommer hem med blå färg på alla klädesplagg , nya jeans en ny vit kofta en en tunika . Man kan ju undra om dom inte använder förkläde på barnen när dom måla för det va inte lite färg som va på kläderna.
Matrester i pannan och fulla ögonbrynen hde hon också. Och hon få så lätt utslag i ansiktet om man inte tvättar henne ordentligt. Visst dom ha fler barn att se efter men man ska ju inte behöva ha skrotkläder varje dag på dagis för att dom kladdar ner dom med färg eller?
Sen det är med hur ofta blöjjan byts kan man ju diskutera fast inte just nu!
Nu ska jag fixa till mig så jag inte skrämmer bort allt folk ikväll.

Jag är trött och sliten och har ont hela tiden.
Kommsi kommsi lilla bebis=)

Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där med dagiset känner jag ingen, har haft många pratstunder med dem...



men du e modig som våga hälsa på uti i penglund när de nyss haft magsjuka :/

Kram kram

2010-02-11 @ 22:32:27
Postat av: Frida

jag som skrev förra :P

2010-02-11 @ 22:33:18
URL: http://jagplustva.blogg.se/
Postat av: Frida

jo det är bara bra med oss,, nja, matte hade väl fått det på tisdagkväll... ajja..

hur är det för er då? händer i helgen?

2010-02-12 @ 08:05:59
URL: http://jagplustva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0