Gråt färdig


Alla har vi dåliga dagar . Alla med olika problem men även om man bara är förkyld eller något betydligt större problem eller något annat jobbigt så få man faktiskt kalga ibland!

Idag har jag en sådan dag , då allt är jobbigt. Huvudvärk som bara den, illamående, jobbiga förvärkar och en jobbig värk i varje del av kroppen. Plus att My är magsjuk bakvägen. Och toppen på det så är jag alldelens ensam idag . Jag har inga problem att va själv med My i jobbiga stunder men just idag känns det som det skulle va skönt att få stänga in sig och få sova ett tag men det få gott vänta tills klockan är 8 kanske.

Magen är ivägen när man ska göra saker och ting , ville bara gråta när jag skulle sätta in laddaren i väggen nere vid golvet . Men jag håller tummarna att lill skrutt kommer innom 2 veckor . Vill verkligen inte gå över!

My har just badat sin docka och är trotts sin sjuka på bra humör. Min älskade lilla tjej .
Nu är det boog och eliot som gäller så vi myser ner oss under täcket och se lite film.

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0