Fettisdag


Så idag få man trycka i sig en semla då? Fast ha ju hunnit med att smaka dom redan . Igår gjorde vi egna semlor och hade trevligt besök.

06.50 vaknade My och jag va som en Zombie, man det va bara att kliva upp . Välling och mys i soffan en stund för att sedan göra oss klar för att fara på dagis.
Sandra hämta upp oss så vi slapp gå =) Mycket uppskattat!
Nu ska jag strax kila iväg till barnmorskan och kolla läget på allt. Kan iaf gissa mig till att något inte stämmer med urinvägarna , hoppas jag slipper gå på pencelin iaf.

Annars är dagen oplanderad, Älskligen jobba och jag e själv hemma. Men jag ska faktiskt passa på att vila en stund när jag e ensam .

Nä bäst jag klär mig så jag kommer i tid.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0