Ett sko problem


Sitter och kollar runt på olika skor , men bli tokig !
Vill dåde ha ett par skinstövlar utan klack då jag redan är nog så lång. Sen vill jag ha ett par tygskor .
Sen hitta jag även att par gummistövlar till My . Men då kom jag på att jag åker nog in till stan och kollar för då kan man prova och behöver inte vänta och betala frakt! Skopunkten är ju toppen köp 2 par skor och få 50% på billigaste paret eller köp 3 och få 100% på billigaste paret så det ska jag göra .

My fyller ju år snart så tänkte det kunde passa bra att ge henne i present. Sen vet jag ej vad jag ska hitta på. Hon  har leksaker som fyller mer än hela rummet så jag tror vi satsar på något hon behöver som kläder. Eller nå roliga pyssle saker.

Nu ska vi stoppa i oss lite middag , Få se om My ens vill äta nått . Jag har iaf fått i henne lite kräm idag och lite lite glass. Inte roigt med Magsjuka bakvägen heller.

He en trevlig kväll.
'Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0