Ett enkelt klick


Passa på att kika in på nelly.com då dom har fraktfritt just nu =) Massor av kläder till både vuxna och barn.
www.nelly.com

Har suttit där ett bra tag nu och gått igom allt tro jag , haha ! Hitta massa fina kläder till barnen och även en del sommar kläder till mig. Få se om det blir något jag klickar hem.

Nu är det ganska lugnt i hemmet . Stefan är hos grannen och dricker kaffe och jag och My vi slöar i soffan . Hon somnade på soffan vid 5 och sov nog en timme så hon är nog inte riktigt trött än. Men när man är sjuk och ha feber så få man sova när man är trött så det så!

Tror jag ska göra nå gott kvällsfika till oss och mysa ner oss i soffan.
Blir nog en tidig kväll för mig då jag känner att ögonen redan börja säga ifrån. Ska kika om det gå nån film man kan somna till.

Fredag i morgon, inga planer än så länge . Blir nog ganska lugnt och stilla om My har feber .
Nä nu ska jag sluta babbla på här.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0