En trött My


Efter pulkåkning och bus i snön så va My så trött att hon skippa lunchen. När vi komme hem va hon så trött så hon bara grät och va arg på oss ,så stefan satta sig i soffan med hon och kolla på nå klipp på youtube och hon somna pladask. Så jag bar henne till sängen och där ligger hon än , hon somna halv 1 och sov till nyss. Hon ligger och pratar med sig själv nu men kommer nog smygandes snart .
Så nu blir det att duka fram mellis och mysa en stund. När jag la henne va hon varm , så jag hoppas det har gått ner , vill inte att hon ska måsta ha feber också, det räcker med hostan som aldrig vill ge med sig.

Nu kommer min lilla prinsessan så ska mysa med henne nu .
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är ju sånt man inte vet, om man öppnar sig före eller inte! Jobbigt att hon låg tokigt med huvudet :(

Tur ni har nära endå till Umeå :)

Vi åker till lycksele och förra gången så kom vi in kl 5 och ut kom han 8.30 -gick snabbt, men lagom snabbt. Blir det ännu snabbare den här gången vilket de flesta säger att det gör så får jag lite panik!!

Nu ska man ju hinna lämna Wilhelm och hunden osv hos någon, kommer ju ta sin tid det med!

2010-02-06 @ 16:10:28
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0