En förmiddag.....


Med min bästa vän Sandra är aldrig fel.
Sandra och Alva har varit här hela förmiddagen och nu har dom just åkt för att hämta upp Nora på dagis och jag sitter och vänta på Stefan så vi få fara och hämta vårat lilla troll på dagis.

Vi har gjort våra egna semlor idag, druckit te och snackat massa om allt möjligt . Vi har alltid så bra diskutioner jag och min vän om allt möjligt. Alva har varit med och surrat för fullt hon me och tagit nå sovstunder . Hon hade en lång diskution med djuren i babygymmet och tråkigt nog så prata ju inte djuren tillbaka , men lika glad va hon för det =)
Bjuder på nå bilder på sötaste Alva





Kommentarer
Postat av: Sandra

du måste skicka bilderna te mig sen :P tack för en myssig dag :d kramar

2010-02-17 @ 20:23:38
URL: http://upptagensblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0