-34 när man slår upp ögonen.


När ska denna kyla vända till lite varmare väder?
Man kan ju inte göra något alls! Tur My iaf tagist sig iväg på dagis med sin pappa så hon ha något att göa iaf . Roligare att leka med kompisar än att sitta hemma skulle jag tro.

Jag har faktiskt sovit gott inatt och vaknade av min lilla tjej som står vid sängkanten och försöker ta sig upp. Alltid lika mysigt med morgonmys.
Inga planer alls för dagen. Blir nog bara att va hemma . Damsuga skulle beövas men då damsugaren gav upp igår så är det lättare sagt än gjort. Tror jag få gå över till pappa och låna hans innan dammråtterna tar över vårat hem.

Nu ska jag göra mig frukost sen ta och plocka upp lite saker som ligger här och var.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0