Tisdag


Ögonen är trötta, Lilleman ligger och sover gott på mitt bröst . Min stora skatt är på dagis men ska snart hämtas hem, då blir det full fart här hemma igen.
Jag har hunnit med en liten promenad idag , skönt men detta slask blir jag galen på . Nu få sommaren komma tycker jag .
Inga planer för denna dag heller , ganska skönt att ha det oplanerat just nu .

Nu ska jag ta och luta mig tillbaka i soffan medans Melwin sover, bäst att passa på då.
Sen blir det inga vila då My kommit hem =)

hej så länge

Kommentarer
Postat av: madeleine

Halloj! Han växer ser jag :) va med och tävla på min blogg nu till lilleman! Kramis

2010-04-06 @ 17:01:23
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0