Lördag


Nu är det bara ynka 2 dagar kvar så är Melwin en hel månad. Tiden går så fort .
Morgonen här började redan klockan 3 , jag var inte pigg men lill prinsen hade sovit klart tyckte han. Så vi klev upp för att mysa i soffan . Men då Melwin bara är missnöjd och grinig i vaket tillstånd så blir det inte dirket nå mys. Men vi gjorde kväll redan klockan 7 igår då Stefan och My for och hälsa på några vänner. Då jag inte va pigg så bädda vi ner oss i soffan klockan 7 sen vakna jag en sväng klockan 9 då dom komme hem men somnade om till 11 och då vaknade Melwin me , han fick mat och jag gick och la mig med honom i sängen sen sov vi till 3 så vi hade väl fått våra timmar men kunde lätt sovit vidare flera timmar.

Kramperna i magen fortsätter idag och vi har en lugn inne dag jag och Melwin . My och Stefan har hunnit med en hel del. Dom gick på promenad tidigt i morse med goda vänner sen har det varit träning och bus och nyss så ha lunchen landat i våra magar.
Nu är dom på väg upp till farmor och farfar för att leka med Nikki och Noel.

Syster kommer nog hit på en stund och sällskapar med jag och Melwin en stund . Annars blir det bara lugn för oss i kväll. Svärföräldrarna ska grilla och Stefan hoppas att det ska ringa ett samtal som säger att vi är välkommen =) Men vet ej hur jag känner för att va social då jag ha så ont i magen, så kanske My och Stefan få åka själv isåfall.

Nu ska jag va social med min son som inte alls är glad .
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0