Askmåln,magsjuka och RS


Det är precis vad man läst om nu på morgonen . Hoppas alla små krya på sig.
Askmålnen oror mig inte direkt, ser det inte som nån direkt katastrof som många gör , viss är det en enkonomisk katastrof för flygbolagen men för oss här nere på marken tror jag nog inte det är någon katastrof.
Det händer mycket här i världen ändå , jordbävning på jordbävnning , vulkanutbrott och det gammla vanliga kriget . Kanske är det ett sätt för jorden att säga att den går under snart ?! Nämen huvva så ska vi inte tänka jag är nog en av dom som har mest dödsångest i världen , jag blir fylld av oro och ångest när man pratar om döden, tänk en dag så finns jag inte mer allt blir svart . Dom som föds samma dag som jag dör har ju hela livet kvar att leva och jag blir uppäten av maskar?. Nä jag vill leva jag(hällst för alltid).

Något trevligare nu då.
Melwin sover på soffan och Stefan och My har gett sig ut för att gå med vänner . Och det fanns tydligen inte tid för att vänta på mig , det är ju ba att hoppa i kläderna och följa med sa stefan . Men jag vill ju för tusan hinna med att kamma håret och ta lite frukost . Men inte det . Kännslig som jag är så vart jag besviken att man inte ska kunna vänta in resten av familjen!
Men vi tar oss en promenad senare.

Syster kommer hit vid 12 och ska umgås med oss =) Alltid lika trevligt.
Ska ut på byn innan dess och inhandla lite bra saker till min mage, lite Actimel och proviva och nått bra bröd.
Har inte känt någon kramp nu på morgonen (peppar,peppar).
I veckan ska jag starat mitt nya liv (ja jag vet hur många gånger har man inte sagt det) men måste ju försöka för min magens skull. Bra mat och motion! Sen skulle det ju va toppen om jag klara av att sluta snusa också!

Men nu ska jag passa på att städa lite medans Melwin sover sen ska jag sätta mig ner och göra en mapp på datorn med bilder som jag ska framkalla. Ska bara vänta tills i morgon med att skicka in dom , för då är Melwin prick 1 månad så måste ju ta ett kort då.

Hoppas ni få en toppen dag .
Hej så länge♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0