Vackra djur!


Hästar ! Det måste ju va bland dom vackrate djur som finns!?
Kännslan att bli ett med hästen. kärlek!  att titta in i deras djupa fina ögon , att få pussa deras mjuka mule.
Borsta deras stora kropp för att sedan sadla och tränsa hästen leda ut den ur stallet , titta på den och säga - jaha vart ska vi idag då?

Sätta sig upp och känna sig störst just då. Inga tankar förutom på din häst, att gallopera rakt över en äng eller att plummsa i den djupa snön. Ett sånt teamwork! Du och din häst blir ett!

Jag saknar hästryggen så ortoligt mycket , efter så många år med hästar sen inge mer. Men jag lovar och svär den dagen vi skaffar hus då ska det va med stall och jag ska ha min underbar häst på gården . Min nya bästa vän!

Vackra djur.


Kommentarer
Postat av: Hanna!

nä nu jävlar ska vi upp på hästryggen igen :) innan magen blir större...

2009-09-16 @ 22:17:08
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0