Nytt utseende för bloggen


Tack Lina!! Dagens ros till dig.

Vardagen rullar på , förkylda eller inte!!
Grodan i magen ha hoppat till V 14 nu =) det gå frammåt iaf , plussade i V 5 så det ha varit en lång väntan , men snart bara 4 vekor kvar till ultraljud =)
Barnmorskan på måndag iaf , lyssna på lite hjärtljud om vi ha tur. Fick ju några små slag sist men nu borde det höras bättre 4 veckor senare.

Ikväll blir det nog fillm. The girl next door. Ska tydligen va vidrig så nu få jag väl sömnproblem.
My ha lagt sig och tystnade är kommen , ganska skönt men ändå så tomt utan hennes röst.
Min skatt, det vakraste som finns.

Nu ska jag ladda med ett glas iskallt vatten och snusdosan.
Tack för mig.



Tokig som jag är så längtar jag efter vintern!
Tända ljus ,höra hur dt knastra under mina nya uggs =)
Göra snögubbar ,åka pulka med My.
Ja jag längtar verkligen!






Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är vidrig den filmen...Bläää!



Längtar också till vintern faktiskt :)

2009-09-09 @ 19:55:41
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0