Mix up


Jag är less på dom här hormonerna som flyger genom kroppen!!
Ibland är man lyckligast på jorden och ibland vänder allt , och allt känns hopplöst!!!

Ihelgen är det nog inte många ord som kommer läggas in på bloggen!
Vi ska nämligen till pengsjö och spendera den där, ut på landet och känna lite lugn och ro!
S har nämligen ett projekt som han ska börja och vi ska alla se på och skratta .
En husvagn ska rivar och försöras , det ska bli kul , kanske ska man hjälpa till och få ut lite kännslor =) haha!
Annars blir det nog bara massa mys med famlijen , S syster med familj ska också va där , så det blir fullt hus.

My ha blivit förkyld igen =( tror det kommer från sprutan som vi nyss tagit , snorig , hosta och feber =(
Så hon kommer nog spendera sin helg innomhus iaf så hon blir frisk till veckan.
Va ju tänkt att vi skulle på barnkalas i morgon men det få vi nog skippa =( hade varit super kul men vad gör man , sjuk som hon är så blir det bäst att va hemma =)

Nu ska jag städa upp här hemma sen göra mig klar för dagen , nog för vi kommer väl bara att va inne men en sväng på ica ska vi väl hinna me , ska köpa med mig en gravid tidning till i helgen och lite gotta att tugga på =)
Ha en bra helg !!

Snart snart få vi flytta , en vecka kvar nu sen är lägenheten våran! Ska bli underbart , som vi ha längtat!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0