Ljudet av ett annat hjärta


Nu är helgen här , och älgjaken fortsätter.
Kanske bli stan idag me S mamma och syster . Men vi få se hur det blir hon skulle ringa senare så.
Skulle verkligen behövt in till stan och köpt en liten sak till en speciell liten tjej som fyller år i morgon =)
Sen ska jag köpa en sänghimmel till My och ett linne till mig som jag sett ut och även ett par svart knästrumpor.
My skulle även behöva en ny mössa , så vi få se vad det blir av saken.

Igår då , va hos bm och tömnde armen på blod =P hehe ! Som ska va till blodgruppen mm.
Sen kolla vid blodtryck och hb och det såg bra ut , men ska börja äta järntabbleter i förebyggande syfte sa bm.
Och sen fick jag ju höra grodans hjärta , det slog så fint . Jag kunde inte låta bli att le , vilken kännsa att få höra sitt barns hjärtslag i min mage =) Underbara mini groda!

Mysan ligger i vagen just nú och se på tv. Fick dra in vagnen igår då det öste ner vatten i trapphuset pga av toarenoveringar. I veckan kommer dom hit =( suck!

Nä nu ska jag ta och göra nån frukost och se på lite tv innan man göra sig färdig för dagen.
Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med hjärtljud!! =)

2009-09-19 @ 12:30:58
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: josephine

dom säger ju att killar har lägre hjärtslag/minut än tjejer, så du kan ju jämföra med my's och spekulera;)

2009-09-21 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0