Fredag


Vilket underbart väder det är i dag ! Eller inte! Nu få fan vintern komma . Jag längtar efter snö , julmusik , julafton skoterkörning och mycket annat som vintern ha att bjuda på . denna regniga sommar vill jag inte ens komma ihåg!
Äntligen är månaden kommen då vi ska flytta =) så underbart . Och vi behöver inte göra ett skit i lägenheten då den är total renoverad , känns så skönt!

Kvällen blir nog väldigt lugn då förkylningen bestämt sig för att stanna ett tag till. En bra film och nå gott till så är kvällen räddad!

Imorgon blir det 50 års kalas god mat och mycket skratt. Men ingen alkohol för mig tack! Det blir att hålla barnen sällskap =) Tur alla vet nu så man inte behöver komma med dumma ursäkter !
Känns som väntan efter lill grodan kommer bli lång , fast vi ha ju My så man ha ju dagarna räddade från att ha tråkigt . 

Gud va jag längatar tills den 15:onde då blir det att inhandla saker till Mysans nya rum, hon ska få en underbart fin sänghimmel och stora väggdekaler med älvor , blommor och någon fin text , det kommer bli så fint , äntligen ett rosa rum till våran skatt.
Om det skulle bli en lillebror nu så få han leva med det han också =P

Nä nog från mig nu ska jag gå och byta blöjja som luktar nummer 2
Adjöken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0