090922


Även denna dag börja lida mot sitt slut.
Ganska skönt att få krypa ner under täcket ändå och invänta en ny underbar dag , onsdag som även betyder ny vecka för lilla grodan.

My ha varit på dagis , och jag ha hållt till hos min far då det verkligen inte gå att va i huset då dom renoverar för fullt.
Men snart slipper vi det och få flytta in i en alldelens nyrenoverad lägenhet. Toan är så fin!
Syster ha häslat på en sväng , hämtade My på dagis vid halv 2 för att traska mot bcv och gör 18 månaders kontrollen.
Sprutan och dom nya doktorenra va lite hämska tyckte My , med då va det tur att moster fanns till hands . Hon är verkligen galen i hanna , ropar hennes namn hela tiden bara för att kolla om hon e kvar . Och det  BARA Hanna som duger när vi umgås. Men det gillar jag , dom älskar verkligen varandra och det e skönt att veta att jag alltid kan lita på hanna när det gäller My , eller ja , jag kan alltid lita på henne vad det än gäller men ja ni förstår.

Min rygg värker och magen ha börjat ta form , kanske kommer ett kort på den lite senare , kanske efter UL.
Men annars må jag bra förutom när blodsockret rasar och det gå fort när det väl händer , då blir det alldelens snurrigt och svart och mår väldigt illa , så det är bra om jag ha något att äta väldigt nära, annars blir det jobbigt.
Men det är som det ska va , det ska ju kännas att man är gravid.

Känns som jag fått lite bätter syn på allt , ha verkligen varit negativ och nere ett tag , men jag ha en del förebilder som gör mina dagar till det bättre , en männsika som jag ser på ibland , jag blir så imponerad av henne , att alltid mötas av ett trevligt leende , trots att vi sällan ses så fast vi bo grannar så smittar hennes go och glada humör av sig . Jag pratar om Sara så klart , hennes syster Hanna är också en underbar männsika som lyssnar och finns där . En toppen vän verkligen som alltid är glad (iaf när vi umgås ;) )
Sandra Karlsson min älskade älskade vän!
Finns tusentals ord om dig , du är underbar och älskad , du få mig alltid på bra humör och vi ha alltid lika kul när vi umgås , vi ha följts åt i det mesta från gymnasietiden. Titta bara på våra döttrar och graviditeter 6 månader i mellan båda små troll kommer det att bli.
Ja du Sandra sidan kan bli lång om jag fortsätter . Ditt glada humör och din personlighet är nått jag gillar , du äär min bästa vän i alla väder. Tack för att du finns !
Älskade du!
Hanna - Min syster min vän mitt allt!
Älskar dig till månen och tillbaka flera gånger om .
Du finns alltid hos mig , utan dig är jag inte hel . en dag utan dig är tråkig trist och grå.
Finner igna ord , denna donna måste man leva med för att inse vad hon betydere
Älskar dig.
Therese - en gammal vän! men som dom säger gammal kärlek rostar aldrig. Kontaken ha vi tagit upp igen och det känns verkligen super kul , vi pratar verkligen om allt . Haft så mycket kul med dig genom åren .
Du ha alltid funnits där för mig även fast jag inte sett det . Du va en av dom som inte dömde mig när jag tog mitt steg bort från det gammla och in i det nya . Du lyssnade och du pratade .
Du är en helgo tjej .

Finns fler än så men det är dom jag känner som gör mina dagar till det enklare , förutom mina två största skatter som finns här henne alldelens brövid mig . Och min lilla groda i magen , du få mig att le.
Jag älskar mitt liv som det är , jag är nöjd jag är glad .
Visst ha jag också dåliga dagar men vem ha inte det? så ska det ju va för att få känna va lycka är!

Oj detta vart långt , nu ska jag runda av , lägga mig i soffan och invänta idol dom snart börjar.
Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e ju bara för go gumman :D. Älskar dig med.. KrAMISAR

2009-09-23 @ 15:00:55
URL: http://upptagensblogg.se
Postat av: hanna

är så roligt att läsa ditt inlägg. du är en toppen vän du med.

2009-09-23 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0