090920


Söndagmorgon är kommen !
Vaknade först 04.40 , på soffan men jag bestämmde mig att krypa ner i sängen med älskligen en stund innan det va dax för älgjakt för han. Åter igen vakna jag 05.30 av klockan, men jag och My somna om i storsängen tills 08.00 cirkus.

Igår vart det stora staden men Eva , Jessy , Nikki och My. En riktigt tjej dag. Det va super kul , förutom min måilla attack fy va hämskt det va . Med så är livet på en pinne om man är på tjocken. Gick först på bondens marknad sen in på torget. Vart en del shoppat för alla tjejer .
I mina påsar fanns det ett par super skönt stövlar , överknästrumpor , kläder till My .

Men vet ni vad som hände när vi kom in på stan när vi just parkerat bilen?
Vi kommer typ rakt in på röda mattan haha ,poliser och folk till tusen , vi tänker vad är det som pågår och typ bästa platsen som vi hade alldelen längstfram på mattan så få vi syn på prinsessan Viktoria.
Lite komiskt då vi inte hade en aning om att hon skulle va i stan och så snubblar vi typ på henne haha .

Ja dagen va toppen bra .
Den avslutades med en pizza och film med älskligen .

Nu ska jag ta och göra mig klar för dagen , för vi ska nämligen på 2-års kalas idag =)
och som pippi långstrump säger - man kan ju inte gå på kalas me sumssiga fötter =)

Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Emmelist

kul med prinsessan. haha.

2009-09-20 @ 10:48:13
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0