090914


Inget BM bösök idag iaf , hon ringde och ändra tiden till fredag då hon e sjuk. Trist , men men tur dagarna gå fort. My är iaf på dagis idag , S lämnade henne och det gick jätte bra hon hade bara vinkat och gått in , så skönt att det börja gå bättre iaf .

Idag vet jag inte vad man ska ta och hitta på då? Kanske packa ner lite mer , det e ju ba typ 2 veckor kvar tills vi ska flytta =) Jag ha inga pengar på mobilen så kan inte ringa nån heller , så det blir väl att va hemma skulle jag tro iaf till 12 då jag ska hämta My. Sen vet jag inte vad som händer med dagen. Jag borde få en smsavi dag om att Mysans overall och mina skor ha kommit =) jag tog expressfrakt då gå det fort =) hehe! fast jag förstår inte varför hon behöver inte overallen nu och jag ska inte använda skorna förns snön ligger på backen och det är kallt, då dom är ljusrosa skulle jag kunna tro att dom lätt bli smutsiga va? hehe! Men men det e ju alltid kul att få hem grejerna och om skulle vilja byta storlekar och så , ha vi ju tid på oss.

Nu ska jag återgå till att läsa lite bloggar sen blir det att hoppa in i ducshen .
Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0