090912


morgonen började klockan halv 5 här, S väckarklocka ringde och det va dax för älgjakt. Jag och My bestämmde oss för att sova vidare en stund , så hon fick komma upp till våran säng och krypa ner under täcket och somna om.
När vi vakna efter nå timmar så slog vi på en film i sovrummet och myste en stund till med vällingen.

Har varit ganska duktig på morgonen håller på städa och tvätta , nu är det ba disken och dammsugningen kvar  sen tro jag vi tar och gå en liten promenad i solen.

Imorgon är My hela 18 månader!! 1½ år , kan ni tänka er va? tiden gå så fort . Kanske ska vi baka nån tårta eller så, a vi få se vad som händer om jag inte följer med på älgjaken vill säga.

Nä nu ska jag ta min morgonsnus och fortsätta städa .
Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0