Rubrik


Hej och god dag!

Denna jävliga förkylningen är på besök igen , jag blir vansinnig.!!!
Tror dessutom att My ha fått pollenallergi. Så ska man inte kunna va ute nu eller? S är också pollen och jag känner av det också . Suck!
Näväl , i dag blir det städning för hela slanten , sjuk eller inte. Sen blir det att fara och titta på en lägenhet , en 4:a , det skulle verkli8gen va något för oss , stort och bra.


Löning i morgon , och dom pengarna kommer rulla ut lika fort som dom rulla in . Få väldigt ddåligt denna månad eftersom jag va sjuk förra. Drygt men va gör man . Kommer få bra me penga i juni när skatten kommer och lönen och sen lön från de dagarna jag jobbat på dagis.
PÅ tal om dagis så ha jag äntligen fyllt i en ansökan , ringde å prata me kvinnan som ha hand om köerna och hon sa då att det fanns plats och att jag inte va för sent ute för att få plats direkt efter sommaren , så det känns skönt .

Å i morgon kommer en del av paketet skulle jag tro ?! Resten kommer i slutet av maj , restat , men va gör man det är ba att vänta.
Nu ska jag ta och kolla posten , sen blir det att sätta igån med städningen.

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0