11 timmar senare


Så va man hemma igen . Dryyyg dag jobbat 11 timmars pass i dag , men tur hade vi med vädret så ha varit ute nästan hela dagen i den underbara solen och det ha gett resultat , så lite brunare är man ju =) Nu är det bara att fortsätta brännan om nu vädret tillåter .

I morgon blir det 9 timmars , det ska väl gå bra de me , ha så fruktansvärt ont i mina knän , måste köpa nå typ av skydd som haller knäna på "plats" låter lite mysko men knäskålarna är typ lösa och rör sig så det är lite jobbigt när det är vinter och när man står och gå för länge.

Jag och My ha varit ut på en liten kvällspromenad till ica och köpte snus  Så nu klarar jag morgondagen också =)
Nu ligger skruttan i sängen och ska sova så jag ska slänga mig i soffan och glo på lite tv innan det blir ducshen och sen sängen , eller så ta jag ducshen nu ?


Jag älskar verkligen mitt liv , alla nära och kära ! Ta vara på¨dagen , ta vara på livet för det kommer inte i repris !
Stanna upp och tänkt ibland hur lycklig man igentligen är , hur bra man ha det . Vi ha det ganska bra.

***
Stefan och My ni är mitt allt , mitt ljus i livet . Älskar er så otroligt mycket .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0