Tisdag

God kväll folket, här va det ett tag sedan man uppdaterade sist och mycket ha hänt.
Men det ta vi en annan gång.
Tror jag är i en svacka, min blogg håller på torka ut totalt.

Dagen ha varit bra , fick nå ryck ocg drog iväg till stan me Marie , det va trevligt att hitta på nått än att ba sitta hemma och tråka.
Fyndade en tunnare mössa till My och en tröjja åt henne .




Har iaf spendera kvällen hos min älskade syster , alltid lika trevligt.
Mysan va på sitt bästa humör och hade det super kul.
När det vart hemgång så drog vi iväg på ica och handlade lite krubb.

Så nu har jag just lagt My och satt mig framför datorn .
Kvällen blir lugn , ska ta och glo på lite tv sen blir det att sova .
Är så trött, förkylningen sliter på kroppen. Jag hoppas och tror att det är på väg bort från våran lägenhet snart.
Denna hemska objudna gäst är inte välkommen här nå mer.


***


Åter till TVn

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0