En shopaholics bekännelser


Okej jag erkänner!
Jag är en shopaholic, jag älskar att dra mitt kort .
Sen om det är tomater för 10:- eller en jacka för 2000:- spela ingen roll, bara jag få handla. Haha!
Det senaste shoppingberoendet är saker till My , Nya nappflaskor , nya tuttar nya kläder! Ja visst är det skojsigt att handla?

Och just nu bränner det i fingrarna att få köpa dessa små prinsessor.
Är dom inte för söta?


Men dom få gott vänta på mina händer en stund till , för jag är ju inte så galen att jag väljer att leva helt utan pengar för att ha dom här två vid min sida. Men tidsnog så!
Jag är kanske inte så galen som det låter , men jag gillar att spendera mina pengar . Vem vet i morgon kanske jag inte finns nå mer å vad ha jag för nytta av pengarna på kontot då?
Nä lev i dag .



***
"Den som spar han har , fast inte särskilt roligt"

Kommentarer
Postat av: Sara

Den där mobilen var jag också sugen på förut, men sen läste jag recensioner om den + att vänner berättade hur den var.. och då ångrade jag mig.

2009-03-23 @ 07:26:29
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0