När hjärnkontoret lägger av


Ha inte varit hundra dom senaste dagarna och är inte det än , men tänkte att inläggen är väldigt frånvarnade så lite uppdate skulle sitta fint.
Vi mår igentligen alldelens utmärkt men ha haft det ganska så jobbigt sista dagarna. Men nu är det löst och disskuterat!
Dagen har annars varit ganska lugn, vaknade på soffan klockan åtta i morse av att My kom in , så jag hade tydligen somnat där och S ville inte väcka mig för han tyckte jag behövde sova utan att behöva vakna av My . Och det kan jag säga en hel natts sömn satt på sin plats.
Somnade förståss från en super bra film igår , så jag såg inte slutet måste verkligen få nån som kan dra hem den åt mig . 8 below hette den iaf . Super bra , spännande hela tiden och tycker man om hundar är det verkligen en bra film då man få följa deras samarbete och hur dom klarar sig utan husse ett bra tag. Verkligen en toppen film.

Hanna ha varit  med mig idag medans grabbarna grus ha varit och fiskat .
Och nu är hon snart här igen och ska hålla oss sällskap medans det är ännu mer fiske som står på schemat.

Nu komme min pappa förbi så ska va lite social och surra en stund , men jag återkommer.
Måste nog fixa batterier i kameran så ni få lite nya kort.

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0