Inte igen!


Jag blir knäpp på denna förkylning.
Åter igen ha My blivit förkyld sen om det är tänder eller nått annat vet jag inte men det är lika jobbigt för oss alla.
Ingen sömn på natten och tårara som rullar på dagen, Stackars lilla My. Feber , 39 grader.
Men nu sover hon iaf . Vi va ute och cyklade en sväng , köpte lite lördagsgodis sen for vi hem . Välling och i säng.

Taccos i går på marias me sandra och tomas =) gött va det !
Unra vad det blir för middag i dag då? Vi ska iaf fiska om vädret tillåter . Grilla lite korv och bara mysa =)
Men om My är så här hängig blir det nog att va hemma för mig .

Måndag snart =) haha första gången jag längtar till en måndag , men jag ska ju göra mina naglar då =)
Sen få vi hoppas på att veckan gå fort så vi få åka iväg till granö och bara slappa =)
Sen måste jag nog till stan i veckan också och köpa nått att ha på mig på midsommar .

Nu blir det att se på sjukhuset och vänta på min älsklig ska komma hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0