Förlossning


Ha just sett på sjukhuset , jag bara älskar en serien. Och självklart är förlossningar det bästa att se på.
Man känner verkligen med om , så ont men samtidigt en så otrolig kännsla, och så fäller man en tår när bebisen kommer och man ser hur lyckliga föräldrarna blir . Så häfftigt . Jag är så otroligt peppad tills nästa förlossning.

Mysan ha tagit spruta i dag mot tuberkolos på nus, Det gick bra förutom att hon fick panik när dom höll fast henne , hon grät ju förståss en sväng men gick över så fort vi spela på en leksak som fanns i rummet.
Duktiga tjej.

S är och fixar min cyckel så jag kan börja ta med my på lite roligare äventyr än att sitta i vagnen .
Så nu blir det att klicka runt en stund sen lägga sig och se lite tv . Det är hide and seek i kväll. Den är bra men ingen skräckfilm före läggdax för min del .

Regnar gör det också , man hör riktigt hur det smattra på plåten utanför fönstret, lite små mysigt med regn tycker jag , men på dagarna för det mer än gärna va sol, en stor sol , utan måln , Tack!!

Två dagar till att kliva upp , sen ha jag långhelg för en gångs skull =) ska blir riktigt skönt. eller lång och lång en normal helg , jag få sova lite längre både lörag och söndag.
Jag är riktigt less på mitt jobb kan jag säga . Men måste stå ut tills jag hittar nått annat. Det finns ju fan inga jobb nu .
aja nog om det , det löser sig alltid. Nu ska jag se om det finns nå kul att beställa , shopaholic som jag är.

GodKväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0