uttorkad blogg

Vad händer här då?
Inte mycket som ni ser. Förstår inte varför jag inte skriver längre . Jag som älskar att få skriva av mig.
Men ja .

Dagarna rullar på i sin ordning , väckar klockan ringer 05.20 då det e dax att göra sig klar för att gå på jobbet eller ja , jag sparkar faktiskt. ( gå fortare då )
Trivs bra på jobbet och ha ju faktiskt massor med timmar över att umgås med mina älskligar.
Men dagarna gå ju alldelens för fort. De är inte länge kvar nu till lilla My blir ett år. Oj va kalas det ska bli och pressenter i massor.Längtar verkligen. My har faktiskt tagit sina första steg men inga riktiga promenader än :P
Hon är bara det vakraste som finns man blir så stolt när man se henne ta nått steg.

Va tänkt att jag skulle gå bort till underbara Sandra som jag inte träffat på huuuur länge somhällst nu =( måste bli ändrig på de.
Känns som jag haft en konstig period nu , ha typ bara varit hemma och helt enkelt inte orkat umgås me någon ,
men jag saknar faktiskt att dricka te och skvallra lite om vad som händer här i byn. Så Sandra vi måste ses och skvallra lite.

Nä nu känner jag i min näsa att My ha bajs i sin blöjja så det e bäst att jag går och byter den.


God kväll folket.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt du e :) jag saknar verkligen dig oxå hoppas nora blir frisk snart e så fruktansvärt less på att gå hemma för mig själv :(...

2009-01-21 @ 21:15:41
URL: http://upptagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0