Torsdag

Något trött idag .
Fick inte sova riktigt i natt pga av min lilla dotter ha nog gått och blivit förkyld , hon ha hostat och nysit hela natten så hon ha knappt sovit nått heller. Vaknad före väckarn ringde i morse , min kära dotter hade redan väckt mig , så kvart över 5 klev jag upp , kännde mig dööd. Men plikten kallar död eller inte .

Har gått bra att jobba trort att jag va så trött .
De är väl just när man ska kliva upp det känns VÄLDIGT jobbigt. Tur det gå fort och man ha alltid nått att göra så man behöver aldrig sitta av massa tid.

Annars blir nog denna dag väldigt lugn skulle jag tro .
Ska passa på att göra mig klar för dagen när älskligen far och träna , för sen blir det en tur upp till pengsjö.
Och kanske ska jag passa på att skriva ut några nya kort .

Ikväll vill jag ha lasagne .
Ha varit så fruktansvärt sugen på de nu i flera dagar , och vaniljglass me aprikos halvor. Mums .
Men få se vad kocken bjuder på idag .

Nu ska jag gå ock leka med min dotter .
Vi kanske ska baka nått gott vi 2 , medans pappa träna (Mysans Pappa)
Aja vi få se vad som händer , nått iaf .

Jaha då vart man av me älskligs byxorna då , mina underbara mjukisar
älskligen ska låna dom när han träna , så nu måste jag gå å byta . tihi , sötnosen.



Linda















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0