Kvällen

Kvällen är kommen och jag sitter här framför datorn och äter chips , ja jag ha faktiskt köpt chips mitt i veckan , skämms!!
Tror faktiskt att det blir en lika tidig kväll som igår , gick alltså och la mig kvart över nio. Ha nog aldrig hänt sen jag gick i små skolan hehe!

Har varit hos min lilla syster och hälsat på ikväll , vi ha druckit te och bara suttit och prata , riktigt trevligt , va ett tag sedan vi umgicks. När det vart hemgång så fick jag sällskap ner , Hanna skulle också på ica och handla .

Vet knappt va jagska skriva längre , känns så ovärt att ha blogg ibland man e ju inte så himmla duktig på uppdatera precis men aja .

Nu ska jag se tv sen ska jag sova


Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0