Gratis Shopping


Dagen började med jobb sedan hem till mina älskligar som dessutom hade fått en riktig sovmorgon , My hade inte vaknat förns nio. Vilket lyx , själv började man dagen halv sex.

Sedan bar det av till staden för att hjälpa syrran att hämta ett skåp hos mamma, som håller på flytta å städa ur lägenheten , och där fynda vi =) Hon skulle typ snöra allt så det va ba att plocka på sig .
Annars ha vi bara städat och dolat på här hemma idag , satt upp nå hyllor och grejja på .

Efter middagen fick vi besök .
Vi snaksade mintkaka och kaffe =)
My fick äta sin kakbit själv och ja ni kan ju gissa hur hon såg ut sen =) CHOKLADMONSTER!
Sötbarnet. Nu sover hon som en stock , och jag ha just sett sjukhuset , Förlossningar e det bästa att se och jag taggar till tusen till min nästa , fast jag är väl medveten om vilken, ja ord kan inte beskriva smärtan . Men det är något underbart med just den smärtan man få ju den finaste som finns. Fast jag är lite rädd ändå om jag tänker tillbaka på min första förlossning. Men ingen förlossning är ju den andra lik! 

Imorgon kanske mysans paket kommer men lite sommar tunikor å klänningar =)
Få se annars lär det väl dyka upp senare i veckan.
Är så sugen på att åka in till stan och köpa alla sommarkläder till mig själv men ska nog vänta till nästa löning.
Men kan jag hålla mig??

Aja nu ska jag återgå till tvn tro jag !
Godkväll gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0