Aprilväder


Nu är vi här!
I detta underbara aprilväder, sol , regn och vips så kommer det en halvmeter snö.
Man kan inte bli annat än deppad när man tottar ut och det är grått och regnet faller.
Solen och sommaren är mer än välkommen!
Tänk bara att kunna gå utanför dörren utan jacka , att aldrig böka på massa vinterkläder på dom små , gud så skönt.
Och alla bad som kommer att göras . Härligt!
Nåja nog om de.



***

Dagen ha spenderats hos Familjen Henströmm.
Alltid lika trevligt att komma ut och umgås med folk .
Luchen vart serverad och magarna blev mätta.
Och barnen har haft superkul.


Efetermiddagen kommer nog att spenderas i stan men svärmor.
Hoppas på nå fynd , My skulle behöva nya vinterskor nu när vi ska till fjälls.
Och på tal om fjälls så är skoterpulkan beställd och dyker nog upp i efter helgen skulle jag tro.
Det kommer bli underbarat att få komma bort en stund från allt.


Nu ska jag inta sofflägen en stund medans My sover .
Jag återkommer .
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0