Torsdag

Känns som det va ett tag sedan man skrev .
Men kan väl inte påstå att det har hänt så mycket . Det rullar på som vanligt hos oss , Jag och My här hemma och älskade Stefan jobbar.
Har hunnit med att vara till stan med syster i veckan. Där det vart Shoppat lite . Har ju verkligen inte råd men kunde inte låta bli att handla kläder till My. Fick även en tröjja av älskligen =) Jag älskar det verkligen.
My fick en dress och två på sockar och även en ny mössa och vantar. Och av moster fick hon en body =)









Annars ha det varit lugnt , går kvällen spendera vi hos Underbara vännerna Hanna och Urban.
Sedan såg vi Film mend Hanna och Björn. Mirrors , läskig men värdelöst slut.

Har varit på Öf en stund idag Med Finaste Sandra och Nora , fick väga My och hon väger så mycket som 9050 g och Va 70½ cm lång. Vad hon växer .
Sedan ha jag varit på hem och hobby och pysslat men Stephanie och Annika =)

Nu håller man på laga mat, Det blir potatis och fiskpinnar för oss.
Älskligen kommer just innanför dörren så nu ska jag va lite social.

Later

Kommentarer
Postat av: Sara Svanefjord

Vilka snygga tapeter ni verkar ha hemma :D



Hoppas allt är bra med!

2008-10-02 @ 18:18:36
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0