Tisdag

Har haft en ganska slö dag idag .
Har träffat underbara Sandra en sväng idag , vi gick på ica och handla och snacka lite.
Men har även hunnit me att baka och städat . Härligt när städnigen är gjord så man inte böhöver gå och blänga på dom gråa små damrottorna som flyttar in imellanåt.
Ska försöka ta tag i tvätten i morgon och försöka ta mig tid till att rensa garderoben, behövs verkligen.Så mycket skit som man aldrig använder.Men aldrig roligt att slänga kläder men nu måste jag ta mig i kragen och göra det.
Men ska även hinna me att gå på babyöppet en sväng i morgon också =) har ju inte varit på öf nått denna vecka så et blir kul att träffa lite folk.
Denna grymma förkylning har flyttat tillbaka till oss men jag och My har klarat oss peppar peppar .
Känns som jag kommer bli nästa som bli förkyld , har fått munsår av min älskling och blivit lite tät i näsan .
Men få hoppas att vi e friska i helgen då vi ska till stan och shoppa lite . Vinterskor ska inhandlas och självklart blir det väl något till lilla My också.

Har haft besök ikväll av Mattias och hans lilla son och av Urban & Hanna.
Så vi har ätit mitt bakverk och glott på tv .
My ha somnat , så nu sitter jag och älskligen i soffan och glo på en svensk film på 1:an.
Så jag ska försöka hänga me i filmen nu.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0