Söndag

Då va denna helg snart slut , men lika bra är väl det.
Gårdagen va ganska lugn , vi va och hälsade på Börje och Lisa en stund, Sedan va vi ba hemma, men älskligen va och bytte till vinterdäck på bilen också.
Gick över en stund till Hanna och Stephanie som drack lite cider och va på väg ut , då vart det lite makeover på mig hehe Hanna sminka mig och Stephanie fixa håret , vart jätte fint , om man ides stå framför spegeln och fixa det varje dag . Men tiden e knapp ändå.
Sedan kom Daniel ,Pär , Hanna och urban hit =) så vi hade bara en lugn kväll framför tvn .
My somnade klockan 8 i gårkväll och sov till 8 i morse , men man själv ha ju inge vett och gå och lägga sig i tid så jag e jätte trött. Men men så är det ibland tur man lägger sig i tid på veckorna

Mys förkylning verka ha kommit tillbaka =(
Så de e ju typiskt nu när det börjar en ny vecka , då vi bra ha fullt upp med att va på öf.
Men men få hoppas den försvinner . Fast det är väl på öf hon fick tillbaka den , de e ju den tiden då förkylningar bara åker runt runt. Hon är bara snorig ä så länge, peppar peppar.

Undra vad man ska hitta på idag då?
Ska försöka övertala min karl att vi ska gå på bio , ha ju faktiskt två biobiljetter som vi fick i julklapp som vi inte varit och sett än =O vi e inte så snabb haha , det e ju fan snart jul igen !

Saknar min mamma lite känner jag , Hon e ju i spanieln den lilla råttan.
Fast det va tydligen bara skit väder där så hon längtade hem .
Ska fara och hälsa på henne när hon kommit hem . Få se om hon köpt nått kul åt oss =)
Vill också fara utomlands Nuuuu! Hatar verkligen denna kyla , man skulle ha fått farit iväg i två veckor och bara njutit av värmen och fått shoppt loss lite . Äta god mat och bara va.
Svärmor åker till Turkiet snart också , tror jag ska packa ner mig i hennes väska =)

Tyvär bjud det inte på några bilder , ha inte idas lagt över från kameran.
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan medans My är nöjd i sin gåstol =)

Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0