Söndag

Helgen har varit bra , men fruktansvärt trist väder
Men vad gör det, ha ju haft lika trevligt för de.
I fredas så vart vi bjuden på middag i pengsjö , Tacos =) alltid lika gott. Jag och Jessy skrev ut lite bilder så nu ha jag nått att pyssla in i mitt album i veckan.
Sedan i lördags umgicks vi med Hanna och Urban, vi kom på att vi skulle fara till pengsjö och bubbla i polen , så vi tog våra badkläder och begav oss upp till pengsjö, Syster va hemma med My .
Underbart skönt i polen lite vin och lite öl vart det också.
Sedan efter det så for vi hem och åt varm mackor med syster och såg filmen cleaner som vi hade hyrt innan vi for till Hanna och Urban. Vi såg bara halva sen vart vi så trött så vi gick och la oss.
Och dag söndag
 så ha vi bara tagit det lugnt , vi for ut en sväng och kolla efter nå älg men inte fick ve se nån sedan på ica för att köpa ost och sedan hem för att göra middag. Vi bjöd Pappa och Syster på kalvstek och ungspotatis . Riktigt gott.
Sedan ha vi ju faktist storstäda idag , känns ganska skönt att ha det bortgjort för ett tag.

Nu sitter jag i soffan och fundera på om jag ska dra mig på ica ?
Sedan hem och färga håret . Sen blir det nog ba att luta sig tillbaka i soffan och glo på tv.
Eller så sätter jag mig med mitt pyssel . Aja det återstå att se.
Nu ska jag göra mig klar , syrran ska ut på ica så jag åker med henne =P Känndes inte så kul att gå i regnet.

Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0