Måndag

De va ett tag sedan jag skrev här ser jag =(
Dagen ha varit väldigt lugn , vi klev upp och gjorde oss klar för dagen och tog en promenad på ica för att handla lite små saker och blöjor och välling.
Sedan ha vi bara varit hemma och gosat i soffan. Älsk har varit hemma idag också.
Tog mig sedan en skön promenad med Marie och Ricco =)
Nu sitter man i soffan igen och väntar på att My ska bli trött . Hon e verkligen bökig nu under tandperioden =( dåligt me sömn få vi allihop.

Min älskade mormor ha gått bort idag också =(
Kan inte förstå varför alla ska gå bort , det händer saker hela tiden , jag blir fan rädd. känns som det kommer hända nått väldigt hämskt snart.

Vila i frid älskade Mormor.
Vi ses på andra sidan.


Tänkte iaf bjuda på nå kort.


Har ingen aning om vad jag syssla me det e syster som ta kort utan min vetskap.


Han bara klä på henne så somna hon , Lill skruttan.


Väldigt intresserad av datamusen.

God natt.

Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0