Måndag

God kväll folket.
Snacka om frånvaro på denna blogg. Blir galen , vet inte hur jag ska få peppen att börja igen.
Känns som om jag aldrig ha tid, Fast jag ha igentligen det , Men men ja jag vet bara inte varför det ej blir skrivet här.
SKÄRPNING!
Har iaf varit i stan idag med My och Stefan. Lite små julklappar har väl inhandlas men kommer väl bli en till sväng .
Det svider ju i plånboken , men vad gör man inte för sina kära.
Nu längtar jag tills man få börja pynta och julmysa här hemma =) blir nog lite bak också =)
Köpte en tomte som lyser i dag och kunde inte låta bli att sätta upp den på inglasningen..
Hoppas de hinner komma lite mer snö innan advent . åå va mysigt, längtar verkligen.

Nä nu ska jag göra mig oc mysan klar för att traska över till grannarna som ska bjuda på Glass och Kaffe!

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0