Underbara dag.

En sn här dag då inget kan gå fel.
Hela dagen ha flytit på som det ska , My vaknade klockan 9 sedan ha dagen bara gått av farten.
Ha hunnit me ganska mycket.
Har hälsat på min underbara vän Sandra , det kommer bli toppen bra gumman.
Har även fått träffa Linda , det va roligt , vi ses inte så ofta tyvärr =(.
My ha varit på hyssat bra humör idag , förutom att hon gråtit av rädsla för Pumba ( Sandras Katt) hehe!
Nu är man hemma och ha nyss ätit nudlar och hunnit tända alla ljus i lägenheten. Myspys.
Nu blir det att stäa upp lite sen ska jag sätta mig i soffan och glo på tv , där min älsklig redan ligger och sover.
Mysan sitter på golvet och gnager på en hårdmacka och ser allmänt lycklig ut.

Nä nu ska jag dra mig så de händer nått här hemma.

Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0