Tisdag

Super tråkigt och jätte mycket energi.
Måste nog ta mig en promenad ikväll tror jag . så trist att gå själv bara. Sen ha jag fan inga bra sko att gå i =( Måste köpa mig ett bra par skor så jag kan börja promenera. Sedan ha jag kommit på att jag vill börja träna =O. Men känns lite pinsamt att träna med alla som e så mycket duktigare än jag. Men jag känner att jag måste få bort denna bebismage som aldrig försvinner. Synd bara att ett träningskort e så dyrt =(
Hoppas dom hör av sig från vården också så jag få börja jobba =)

Har även beställt ett par nya skor idag så nu e det ba att invänta julklappspengarna =)
Måste ta mig till stan nån dag och kolla om jag hitta nån fin jacka , skulle få en av älskligen i julklapp =)

Nä nu ska jag ta och leta rätt på telefonkabeln så jag få lägga in nå bilder.

Slut

Kommentarer
Postat av: Sandra

varför ringde du inte mig? ioförsig jobbade jag igår men jag e på en promenad ;)...

Har ni blivit friska?

Jag saknar ju er..

Kramar

2008-12-03 @ 20:42:59
URL: http://upptagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0